image

Erkek reyonu :)

  Herkese iyi geceler.. bundan 5 sene önce falan abimin tshirt ve sweatlerini dolaptan kaçırıp mini şortlarımın üstüne geçirirdim. Herkes “yine babanın dolanbından mı giyindin” die dalga geçerdi. Ama şimdi? erkek reyonundan almayan kız tanımıyorum..[…]

image

Black women

Buda hep deri tayt giyiyosun diyenlere gelsin ister hep giyerim ister hiç begenmeyen bakmasın ✌🏼️ Ruh halim neyi hoş görüyorsa onu giyiyorum ve yapıyorum. Fikirlerinizi çok önemsiyo olsaydım şuan yanımda geziyo olurdunuz😝 Ayakkabıyı soran çok[…]

image

Relax :)

  İnşallah bir gün deri pantolon giymekten bıkarım:) yeter artık hep deri taytlasın diyenlere inat yine deri pantolon giydim çünkü kendimi neyle iyi hissedersem onu giyerim ve yaparım. Biraz asi bi kişiliğe sahibim ve genelde[…]

image

Sokak stili

  Merhaba; yine her an spora gidecekmiş gibi giyindiğim bir günle daha sizlerleyim;) beni bilenler bilir her zaman rahatıma  düşkünümdür. Spor kombinleri yapamayanlara, benim kilom fazla giymem, bana yakışmaz diyenlere ince bir tüyo vericem; spor[…]

image

Summer 🤗

En güzel akşamlar😋 Yazdan kalma resimleri görünce duramadım yazmak istedim. Güneşin etkisiyle yanan teni beyazla süslemek benim her yaz favorim oluyor. Aynı anda birden fazla dekolte vermek pek tercihim değil ama bazen abartmak geliyor içimden[…]